Apparently

Så var det så mycke mer dumt och roligt jag sa i lördags..
Så som att jag kallade kebabnissen för min bäste herre när jag skulle göra min beställning. Ifrågasatte även hur jävla mycke pengar jag var tvungen att ha på kontot för att köpa en kebab (deras kortdragare hade gått banans)
Pratade även exeptionellt bra engelska.
Vi är på väg hem från kebabnissestället när vi möter två engelsmän som undrar vart vi fått tag på maten varpå jag svarar:

F - Over there.
Engelsman - Isn´t there anything over there?
F - Nooo! Theres only food over there.
Engelsman - Can I buy your food?
F - YES! For a million bucks! =)

Kebab någon? =)



Tydligen så ska jag börja mitt nya liv också.. Imorgon kl 08:00 så kommer Christin att ringa mig för då ska vi ut och powerwalka=)
Min språngmarsch kommer sluta på följande vis:
Jag kommer gå i mycke rask takt till Statoil där jag köper mig ett paket Marlboro menthol. Och tar det lite mer piano på vägen tillbaka.. Fin fin hälsomänniska=)

Nu ska jag lägga mig och titta på film.

God natt och på återseende!

Kommentarer
Postat av: blondie

haha ja den dr powerwalken gick ju fint...haha imorron bangade du me icke bra for h'lsan !

2008-09-10 @ 23:04:58
URL: http://cevs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0