Eh. Ursäkta mig!

Eh. Ursäkta mig. Men skulle någon kunna avsluta mitt lidande?! Snälla? Bara lite?
Vad hände igår? Vi skulle ju bara sörja våra sorger lite. Med vin. Det slutade med att Katia drog till Rimbo. Isabelle till Uppsala (?), där hon förövrigt skulle vara tyst... =)
Och jag min dåre sålde in till lillebror att vi skulle åka till Stockholm.. Åhhh Häääjjeguuud!
Kom hem nyss. Bakis som fan. Men! Jag skicka iaf inga fylle-sms=) Och inte ringde jag heller. Duktig dumskalle...

Eh. Ursäkta mig. Men skulle jag kunna få en gaffeltruck till mitt emotionella bagage?!



Idag åker jag hem till Östersund. Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: majsan

Tycker jag låter som en trålande ide... Nu när jag också är på hemmaplan. Ring om du behöver taxi... Puss

2008-09-04 @ 13:44:58
URL: http://majdaj.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Kanske ses imorron, vore ju på tiden=) Puss

2008-09-04 @ 22:09:47
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0