Men jag vet inte, jag kanske har en låtsascam som jag låtsasflashar i..

Jag har ju typ världens roligaste lillebror. En bitterhumor utan dess like. Faktiskt så är han värre än mig. Men åandrasidan så är vi ju släkt trots att han fick detta sms i sin inkorg av vän om mig =):

"Man kan inte tro du och den fantastiska uppenbarelse är släkt.
Helt otroligt, man såg typ glorian på henne. Väl mött -"

Jag tittade förvånat uppåt och undrade om jag kanske trots allt dammat av min gamla gloria av misstag....


Även sagt av lillebror:

"Jag tycker det är mysigt att prata med tjejer dom är dem enda som man kan prata lite seriöst med."

Du är ju för söt. Meningen efter kan vi ju hoppa över. Vad den nu va, men jag vet att det var något ironiskt=)

Jippikajey motherfucker. Ha en trevlig helg så kanske polletten trillar ner!

Kommentarer
Postat av: Din lillebror du vet!

Förstår du vad jag menar? Lägg din dyrbara tid på annat!

2008-09-11 @ 23:39:11
Postat av: Carro

haha ja väldigt spännande faktiskt=) Coolt om jag skulle blivit skjuten och ni hade också startat GH Gangzters för att hämnas min död!!! :)

Åh önske tänkande liksom:P

Ja jag har ju de!!!

När ska du komma till masmo då?? jag har en karl här åt dej;) haha.

Pusssssss

2008-09-12 @ 19:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0