My mind works in disturbed and mysterious ways

Ibland går inte informationen hela vägen fram, hissen går inte enda upp. Polletten tar en redig tid på sig att trilla ner.
Jag är väldigt intelligent, men samtidigt är jag är sjukt korkad!

Nu är det så här - Jag har tagit en slutfaktura. En slutfaktura på allt vad känslor, killar, förhållande, elakheter, idioter, dubbelspel, felknullade sms, sms som hamnar fel, analyser, funderingar och allt annat drabbel heter. Inte en öppen slutfaktura, en sluten. Inget ska få stanna kvar. Allt ska bort, bort, bort!
Inga mer tilläggstjänster som fri surf på ett 399 kr/mån abn (ligg för allt). Och definitivt ingen jävla försäkring!
Spelar ingen roll om produkten ingår utan extra kostnad. Denna produkt säljer inte sig själv. SKRÄP!
Inga mer abn, nu tar jag ett oreggat kontantkort. Anonymt och jag kan använda den när jag vill.
Det är väl så att man måste gå på avslag på avslag på avslag innan det där jävla GSet kommer. 
Eller va fan snackar jag om?! Detta kan ju misstolkas till att jag vill ha ett förhållande. Nej tack! Jag är bara jävligt trött på alla ruttna jävlar. Jag är trött på allt ologiskt. Fan, ät skit så får ni se hur gott det smakar!
Akta er killar, här kommer Frida och hon är jävligt förbannad!
Tack och hej - nästa "grej"

Humor=)



(hoppas det vart rätt nu, ljudkortet till datorn är paj)

Väl mött och på återseende!

Kommentarer
Postat av: emwebe

Ja vad ska man säga? Jag håller med. Fullt och fast. Ringer dig sen.

2008-09-07 @ 12:11:19
URL: http://emwebe.wordpress.com
Postat av: isabelle

hahaha !! Sjukt bra inlägg.. Att du alltid är så jävla bra!? =) PUSS

2008-09-07 @ 22:36:47
URL: http://ittza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0